خبرها و دانستنی های علمی
سلام.امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و امیدوارم بتونم براتون همیشه مطالب جدیدی رو آماده کنم.
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 4:38 PM ::  نويسنده : محمد       

فناوری جدید مایکروسافت با نام Skinput می‌تواند دست کاربران را به صفحه‌های هوشمند و لمسی تبدیل کند که با استفاده از آن بتوان فعالیت‌های مختلفی از جمله فعال ساختن سیستم پخش موسیقی را انجام داد. این فناوری در واقع بازوبندی مجهز به حسگر صوتی است که می‌تواند الگوهای صوتی ناشی از ضربه زدن به ساعد یا کف دست را دریافت کرده و به کاربری‌های مختلف مانند شماره‌گیری تلفن، فعال ساختن سیستم پخش صوتی یا بازی «تتریس» تبدیل کند.Skinput با استفاده از پروژکتور کوچک صفحه کلید یا منویی را بر روی ساعد دست تابش داده و ردیاب صوتی آن، نقطه مورد نظر را که کاربر به آن ضربه وارد می‌کند شناسایی می‌کند.

 

 



شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 2:31 PM ::  نويسنده : محمد       

همانطور که به ارایه نسخه نهایی ویندوز 8 نزدیک می شویم، اخبار تبلت های این سیستم عامل نیز از راه می رسد. در این میان شرکت اینتل نیز مشخصات کلی سخت افزاری برای تبلت های ویندوز 8 با پردازشگر ساخت این شرکت را اعلام کرده است



ادامه مطلب ...


مایکروسافت به تازگی اخبار جدیدی درباره کارکردهای رسانه ای ویندوز هشت منتشر کرده است که یک غافلگیری کوچک به شمار می رود. تنها در صورتی که نسخه Media Center این سیستم عامل را بخرید، ویندوز امکان پخش DVD را به عنوان یک قابلیت درونی در اختیارتان می گذارد. و در نسخه استاندارد برنامه ای برای این کار گنجانده نشده است.



 



ادامه مطلب ...


شنبه 6 خرداد 1391برچسب:, :: 7:2 PM ::  نويسنده : محمد       

 

مطمئناً تا به حال محصولاتی که هم تبلت و هم کامپیوتر باشند را دیده اید. اما این بار لنوو محصولی به نام Yoga را با این خصوصیت به نمایشگاه CES آورده است. اولترابوک و تبلت در محصولی تجهیز شده با ویندزو 8 مایکروسافت.

 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, :: 1:9 PM ::  نويسنده : محمد       

 

چندی پیش از رونمایی و عرضه کارت گرافیک قدرتمند GTX 690 صحبت کردیم که به دو واحد GPU کپلر مجهز بوده و با قیمت ۱۰۰۰ دلار عرضه می گردد. حال شرکت انویدیا مدل جدیدی از کارت های گرافیک قدرتمند جی فورس را با قیمتی پایین تر و مجهز به یک واحد ۲۸ نانومتری کپلر عرضه کرده است.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
درباره وبلاگ

سلام به این وبلاگ خوش اومدید امیدوارم ازش راضی باشید. راستی نظر یادتون نره!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرها و دانستنی های علمی و آدرس bright.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 32807
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



Alternative content